вівторок, 21 січня 2014 р.

рефлексія модулів 1,2

Ось і почалося наше навчання.
Спочатку ми отримали дуже багато інформації...
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що проектні технології можна застосувати практично до кожної теми, визначитися з власними цілями навчання на цьому проекті, а після його закінчення - як організовувати в учнів проектну діяльність.
Новим для мене стало створення блогу, де я можу записувати мої враження від навчання.
Робота з модулем 2 допомогла мені зрозуміти перевагу методу проектів у навчанні.
Мені є над чим поміркувати...
Стало ясно, що метод проектів допомагає розвивати навички мислення вищих рівнів: аналіз, синтез, оцінювання, що в свою чергу дозволяє підвищити мотивацію до навчання, оскільки тісно пов'язує його з реальним життям учнів.
Ще однією перевагою методів проектів є те, що він охоплює всіх учнів роботою, в залежності від їхнього розвитку та стилю навчання.
  

Немає коментарів:

Дописати коментар